TONFA
The Original Naruto Fanfic Archive

Main Categories

Het Romance [1097]
Any Naruto fanfiction with the main plot orientating around different sex couples.
Alternate Universe & Crossovers [655]
Where cast of the Naruto Universe are inserted into an alternate universe.
Essays & Tutorials [18]
An area to submit intelligent essays debating topics about the Naruto Universe and writing tutorial submissions.
 
General Fiction [1741]
Any Naruto fanfiction focused without romantic orientation, on a canon character in the current Naruto Universe.
OC-centric [870]
Any Naruto fanfic that has the major inclusion of a fan-made character.
Non-Naruto Fiction [291]
Self-evident
 
Shonen-ai/Yaoi Romance [1581]
Any Naruto fanfiction with the main plot orientating around male same sex couples.
MadFic [203]
Any fic with no real plot and humor based. Doesn't require correct spelling, paragraphing or punctuation but it's a very good idea.
 
Shojo-ai/Yuri Romance [107]
Any Naruto fanfiction with the main plot orientating around female same sex couples.
Fan Ninja Bingo Book [128]
An area to store fanfic information, such as bios, maps, political histories. No stories.
Juvi-Fics [2]
Because no fic is deleted, if a fic doesn't abide by the rules of the category or author doesn't respond to mods, it belongs here.
 
 

Site Info

Members: 11325
Series: 262
Stories: 5922
Chapters: 25705
Word count: 48079346
Authors: 2180
Reviews: 41232
Reviewers: 1763
Newest Member: polo
Challenges: 255
Challengers: 193
 


Reviews For Yaoi Ero Kasetto

Name: Nemo-chan (Anonymous) · Date: 29/07/13 - 11:18 am · For: Shikamaru/Kiba
more please! -drools- the first chapter was okay, the ending cut a little short, but the other 2 are perfect ^_^


Name: poohbear820 (Signed) · Date: 18/05/11 - 12:26 pm · For: Kakashi/Iruka
awww this was so cute and like funny all in one!!!lol


Name: poohbear820 (Signed) · Date: 18/05/11 - 12:15 pm · For: Naruto/Sasuke
lls....i think you could have added the scene and then ended it!! totally love the dominate factor you got going..


Name: kibafan17 (Signed) · Date: 07/08/08 - 05:26 pm · For: Shikamaru/Kiba
OH...MY...EFFING...GOD!

This was so hot it is unbelievable! And Kiba as Uke? Yeeey!

9 1/2 inches too... lol -- not bad Shika :P

Awesomeness! And lots of huggles for you!! Check your e-mail and message me back with updates in life etc!

Kibafan17 =^.^=

Author's Response: i may be lesbian but even i had fun writing this one ^_^ lol yea kiba could so be uke, with the right person that is. huggles back, i'll check my email now and answer you back


Name: hinata123 (Anonymous) · Date: 04/08/08 - 07:42 am · For: Naruto/Sasuke
That was.....super hot! Can't wait for the next one

Author's Response: yay ^_^ i'm still writing the next one, not exactly sure wut to do lol anyways i'll try to update soon


Name: AikoMatsuo (Signed) · Date: 21/07/08 - 11:33 am · For: Shikamaru/Kiba
cool kwwp itup, love AIkoMatsuo

Author's Response: thanx ^_^


Name: hinata123 (Anonymous) · Date: 16/07/08 - 08:50 am · For: Naruto/Sasuke
Hello? Are you their? Are you okay? I really waiting for your next chapter. Please*puppy eyes*

Author's Response: i'm uploading today ^_^


Name: kibafan17 (Signed) · Date: 17/06/08 - 04:55 am · For: Kakashi/Iruka
Awwwwwwwww this was so cute, BUT AT THE SAME TIME EFFING HOT!!!

Loved it! (I didn't realise that this was already out when I wrote the last review :P)

Get more writing done! Do it! Do it now!!!!

Kibafan17 =^.^= xx

*waits in corner for more*

Author's Response: I'm done the next one (shikamaru/kiba) i just have to find time to update. thanx for the review, didn't know you would think these are so hott ^_^


Name: kibafan17 (Signed) · Date: 17/06/08 - 04:49 am · For: Naruto/Sasuke
*drools* *nose bleed*

....
.
..
.
.
.
..
.
Well now that I'm back in the sane world --- THAT WAS EFFING HOT!!!! Oh who doesn't love voyeurism! :P

Yey! Get the next chapter out fast! XD

Kibafan17 =^.^= xx

Author's Response: lol yay, not many ppl liked this one, they said it was too short


Name: hinata123 (Anonymous) · Date: 21/04/08 - 11:30 am · For: Kakashi/Iruka
Hot, naughty, and sexy!

That was great but I wonder if you got more than this? I can't wait

Author's Response: i haven't updated any of my stories in awhile because i'm going through some major problems at home but i'll try to update soon


Name: narubaby (Signed) · Date: 20/03/08 - 12:11 pm · For: Kakashi/Iruka
together not tpogether

was ur dad still in the kitchen when u were writing this lol

Author's Response: lol no he was in the living room :P


Name: CrimsonSin (Anonymous) · Date: 19/03/08 - 08:37 pm · For: Naruto/Sasuke
I love it Sasuke is so sexy!!!

Author's Response: lol, thanx for the review


Name: Dragon (Anonymous) · Date: 19/03/08 - 08:36 pm · For: Kakashi/Iruka
I love it the lemon scenes were hot. I can’t wait to read the next chapter so keep on writing and UPDATE SOON.

Author's Response: i'll update as soon as i can ^_^ glad u like it


Name: arsenic_android (Signed) · Date: 19/03/08 - 06:38 pm · For: Kakashi/Iruka
O_o i didn't know you were so good at these! I might have to hire you to write some for me. ^_^
-Emily (asst. squishy)

Author's Response: lol, dude r u like keeping watch for updates here lmao, i just added this like 2 minutes ago, nice to know u liked it yay! ^_^ hehehe asst. squishy ^_^ (u can tell i'm hyper right now hahahaha) anyhoo thanx for the review em, c ya at school


Name: hinata123 (Anonymous) · Date: 06/03/08 - 09:27 pm · For: Naruto/Sasuke
I love it. But, maybe you should say that in the end. Both of them kiss.....then well, look here:

Naruto:love you sasuke....
Sasuke:love you too, naruto

Then both fall into a deep sleep.

I'm just saying....but the story.....is super hot. Rock on

Author's Response: well it was more of a lets have fun chapter, lol, i might do that with my next couple though


Name: Baka_Onegai_Aishiteru (Signed) · Date: 05/03/08 - 03:05 pm · For: Naruto/Sasuke
Could be a little more drawn out. It started out good and then got a bit rushed. Over all good job though ^_^

Author's Response: i know, it was ackward writing it cuz i was in english class :P but yea, thanx for the review ^_^


Name: narubaby (Signed) · Date: 05/03/08 - 02:04 pm · For: Naruto/Sasuke
u messed up when u said the blonde rammed into the blonde

liek i soo didn't notice it was u that wrote it im liek OMG SHE DIDN'T

love the story it was a lil akward reading at first liek holy shit


LOVE U BABY

Author's Response: i fixed it ^_^ ilu2 babe


You must login (register) to review.