TONFA
The Original Naruto Fanfic Archive

Main Categories

Het Romance [1096]
Any Naruto fanfiction with the main plot orientating around different sex couples.
Alternate Universe & Crossovers [648]
Where cast of the Naruto Universe are inserted into an alternate universe.
Essays & Tutorials [18]
An area to submit intelligent essays debating topics about the Naruto Universe and writing tutorial submissions.
 
General Fiction [1743]
Any Naruto fanfiction focused without romantic orientation, on a canon character in the current Naruto Universe.
OC-centric [867]
Any Naruto fanfic that has the major inclusion of a fan-made character.
Non-Naruto Fiction [292]
Self-evident
 
Shonen-ai/Yaoi Romance [1574]
Any Naruto fanfiction with the main plot orientating around male same sex couples.
MadFic [201]
Any fic with no real plot and humor based. Doesn't require correct spelling, paragraphing or punctuation but it's a very good idea.
 
Shojo-ai/Yuri Romance [106]
Any Naruto fanfiction with the main plot orientating around female same sex couples.
Fan Ninja Bingo Book [125]
An area to store fanfic information, such as bios, maps, political histories. No stories.
Juvi-Fics [2]
Because no fic is deleted, if a fic doesn't abide by the rules of the category or author doesn't respond to mods, it belongs here.
 
 

Site Info

Members: 11598
Series: 261
Stories: 5905
Chapters: 25597
Word count: 47829306
Authors: 2169
Reviews: 41262
Reviewers: 1757
Newest Member: azudolu
Challenges: 255
Challengers: 193
 


Reviews For The Great Question

Name: IDK (Signed) · Date: 15/07/08 - 06:36 am · For: Voting is In!
haha... i actually think that l and naru-chan goes together well! l cpuld look like a girl???


Name: IDK (Signed) · Date: 15/07/08 - 06:19 am · For: The Great Question
to me, its ALWAYS a tie no matter what >v


Name: Athy (Anonymous) · Date: 27/01/08 - 03:30 pm · For: The Great Question
LMFAO, tht was hilarious, i love it!!

go Ouran xD


Name: Tasneem (Anonymous) · Date: 27/11/07 - 07:36 pm · For: Voting is In!
lol!! well i think sasunaru r cuttier and i am glad they WONNN WOOOOOOOOOOOOOO!! this was hilarous i loved it!!!


Name: SasuXNaru4eva (Signed) · Date: 16/11/07 - 05:50 pm · For: Voting is In!
hahaha i loved how you brought hikaru and kouru into the show...i loved watching ouran high school host club....but it only had like 26 episodes...T_T it made me sad cuz it was so funny!!! ^_^ for some reason i knew that sasuke and naruto would win....hhmmmm he he he soooo yea good job!!! hhhmm a question to be asked.....which character do you like *or hate* more??.....sakura or ino?.....i hear some people have a very hard time deciding


Name: SasuXNaru4eva (Signed) · Date: 16/11/07 - 05:31 pm · For: The Great Question
ok well...since the next chapter is already out...it probably doesnt atter what i pick.....but because im a fan of both shows its kinda hard...but from my screenname i choose sasuxnaru ^+^ oh and btw...it was really funny!!! i kept repeating the words outloud cuz i thought they were so funny


Name: Yumi (Signed) · Date: 12/11/07 - 09:20 am · For: The Great Question
omfg. . . plan 5b was. . . @___@;;; yeah. . .

If I must choose one, I'd say that SasuNaru is cuter. . . though L and Light are pretty damn close ^^;;

- Yumi

Author's Response: ^0^ Hehehe....I tried my best on pan 5b. Poor Naru-chan....>.< Really? Naru-chan and Sasuke again?!? Did I not write Light and L cute enough, because they are really, really cute together, if not misunderstood. Well, at least L and Light got pretty close. Light is not going to be happy...*sweat drop* Thanks for reading and reviewing! With much love, A Vampires Butterfly ^.^


Name: thomas vu (Anonymous) · Date: 11/11/07 - 03:07 pm · For: The Great Question
i choose naru-chan and sasu-chan

Author's Response: Okay then! Your vote has been counted! Thanks for reading and reviewing! With much love, A Vampires Butterfly ^.^


Name: emogirlS2 (Signed) · Date: 10/11/07 - 11:15 am · For: The Great Question
Sasuke and Naruto! All th e way!

Author's Response: Of course. Another SasuNaru vote. You have been counted. ^-^ Thanks for reading, reviewing, voting! With much love, A Vampires Butterfly ^.^


Name: Hatake Kyuuki (Signed) · Date: 09/11/07 - 07:06 pm · For: The Great Question
I VOTE FOR RAITO(Light) AND L!!!
MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Take that!!!
I just dont love SasuNaru as much as Light and L!
I adore L! So cute! ^^ Though I prefer Light when he's not Kira, he's less crazy then.
Kyuu.
Ps. Great job! I laughed my poor little bum off! (gets tape to stick butt back on)

Author's Response: *glomps* Thank you! Finally! One freaking vote for them! I was not looking forward to telling poor Light-kun that nobody voted for him. *shivers* I know! I wuv L! *huggles L plushie* I know, he looks so innocent when he forgets. *shakes head* Damn him and his geniusness. Thank you! Glad you liked it! Thanks for reading, reviewing, and voting! With much love, A Vampires Butterfly ^.^


Name: Anonymous (Anonymous) · Date: 09/11/07 - 05:39 am · For: The Great Question
Sasukexnaruto definitely

Author's Response: Of course, of course. Thanks for reading, reviewing, and voting! With much love, A Vampires Butterfly ^.^


Name: pietra521 (Signed) · Date: 08/11/07 - 12:21 pm · For: The Great Question
Hmmm choices choices........well I guess I'll choose SasuNaru! I love the story though! Its funny!! =^.^=

Author's Response: *smacks herself in the forehead* Why did I even give you guys voting rights? >.< I should have just made Sasuke and Naru-chan the winners and finished it. Glad you love it! And I try! Thanks for reading, reviews, and voting! With much love, A Vampires Butterfly ^.^


Name: Star Princess (Signed) · Date: 08/11/07 - 09:58 am · For: The Great Question
I really don't know who to pick! I want to vote for both. They are really convincing. I would have to go with. . . . Naru-chan and Sasuke! LOL! I can't wait for next week show. Oh! Oh! You should have a surprise guest come and announce the winners! That would be so way past cool! I look forward to reading this!

Author's Response: I know! I love them both so much! >.< And I tried to make them both worthy of votes, but I have more experience with Sasuke and Naru-chan of course. *shakes head* Another SasuNaru vote? Poor Light-kun and L-chan. No love for the Death Note cuties. T^T Yep, next Wednesday you will find out who wins. ( is it really so hard to guess so far? >.< ) And SHHH! That was the big surprise!!! *ducktapes your mouth* I'm happy to hear you are looking for ward to it!! Thanks for reading, reviews, and voting! With much love, A Vampires Butterfly ^.^


Name: Hypnotic_Uchiha (Signed) · Date: 07/11/07 - 10:33 pm · For: The Great Question
How cute...but I'm torn as well...only because I took have become a Death Note fan girl too...butttt.....

I did read your story on AFF.net sorry I didn't comment I will later tho. anyway...hmmm I'm gonna vote....

Sasuke and Naruto...because a sharingan eyes...and demonic looks make yaoi sexy as sin...

L and Light have...what....sugar. Yah

SASU x NARU!!!

Author's Response: Oh you did?! ^-^ Yay! I'm happy to hear it! >.< And another SasuNaru? ^-^ Hmm, well you got me there, demon and sharingan eyes are sexy, but Light and L have chains, cages, and tons of bondage! *drool* *.* And think of all the scenes you could use with sugar and other....sweet things. Hehehehe...^.~ Thanks for reading, reviewing, and voting! Stay tuned for the answer next week! With much love, A Vampires Butterfly ^.^


Name: sasunaru (Anonymous) · Date: 07/11/07 - 09:51 pm · For: The Great Question
WOW sasunaru sasunaru

SASUNARU

Author's Response: Of course, of course. ^-^ What else can I expect? Stay tuned for the next chapter, when all the votes are counted up! Thanks for reading, reviewing, and voting! With much love, A Vampires Butterfly ^.^


You must login (register) to review.