TONFA
The Original Naruto Fanfic Archive

Main Categories

Het Romance [1096]
Any Naruto fanfiction with the main plot orientating around different sex couples.
Alternate Universe & Crossovers [648]
Where cast of the Naruto Universe are inserted into an alternate universe.
Essays & Tutorials [16]
An area to submit intelligent essays debating topics about the Naruto Universe and writing tutorial submissions.
 
General Fiction [1743]
Any Naruto fanfiction focused without romantic orientation, on a canon character in the current Naruto Universe.
OC-centric [869]
Any Naruto fanfic that has the major inclusion of a fan-made character.
Non-Naruto Fiction [292]
Self-evident
 
Shonen-ai/Yaoi Romance [1574]
Any Naruto fanfiction with the main plot orientating around male same sex couples.
MadFic [201]
Any fic with no real plot and humor based. Doesn't require correct spelling, paragraphing or punctuation but it's a very good idea.
 
Shojo-ai/Yuri Romance [106]
Any Naruto fanfiction with the main plot orientating around female same sex couples.
Fan Ninja Bingo Book [125]
An area to store fanfic information, such as bios, maps, political histories. No stories.
Juvi-Fics [2]
Because no fic is deleted, if a fic doesn't abide by the rules of the category or author doesn't respond to mods, it belongs here.
 
 

Site Info

Members: 11658
Series: 261
Stories: 5906
Chapters: 25601
Word count: 47843580
Authors: 2168
Reviews: 41282
Reviewers: 1757
Newest Member: RaikuOtosuki
Challenges: 255
Challengers: 193
 


Reviews For Breaking the Habit

Name: Anonymous (Anonymous) · Date: 07/09/07 - 04:14 am · For: Chapter 7: I donít want to be the one
love it please update again soon


Name: Cherished (Signed) · Date: 06/09/07 - 11:54 pm · For: Chapter 7: I donít want to be the one
wicked!!!!!! ^-*


Name: RamenFox (Signed) · Date: 06/09/07 - 09:17 pm · For: Chapter 7: I donít want to be the one
OMG!!! xDDD YAY! Sasuke and Naruto are trying to make it work, huzza! lol Poor Naruto, he has been tormented and scarred for life. But he'll live. ^_^


Name: Arukasandora (Anonymous) · Date: 06/09/07 - 09:13 pm · For: Chapter 7: I donít want to be the one
yay i love you write more

haha lol this is great they are finally together weeeeeeee


Name: Anonymous (Anonymous) · Date: 26/08/07 - 03:46 pm · For: Chapter 6: Unless I try to start again
love the storey can't wait until next update


Name: angelgirl555 (Signed) · Date: 19/07/07 - 09:42 am · For: Chapter 6: Unless I try to start again
Why hasn't Sasuke showed up yet?
I can't wait until Itachi shows up.


Name: Monica (Signed) · Date: 18/07/07 - 10:47 am · For: Chapter 6: Unless I try to start again
Wow. This chapter was wonderful. I can not wait for the next chapter.


Name: RamenFox (Signed) · Date: 17/07/07 - 10:34 pm · For: Chapter 6: Unless I try to start again
Yay! You updated! ^_^ Heh heh, this fic is great.


Name: bloodrainanitta (Signed) · Date: 10/07/07 - 11:59 am · For: Chapter 5: Iím safe here in my room
it is sad but good


Name: Monica (Signed) · Date: 10/07/07 - 11:33 am · For: Chapter 5: Iím safe here in my room
I absolutely love the story so far. I can not wait for the next chapter.


Name: UchihaUzumaki baby (Anonymous) · Date: 01/07/07 - 11:20 pm · For: Chapter 5: Iím safe here in my room
I'm terribly sorry for you lose and other misfortune. I hope that my review of excellence on your story can bring some what of a smile to your lips.


Name: fanngirl_92 (Signed) · Date: 21/06/07 - 07:48 pm · For: Chapter 5: Iím safe here in my room
i love this story. irukaxkakashi! how cute! i was just wondering, is naruto gonna give birth in this fic?
______________________________________________

-- DeityOfDeath : I was considering it. I'm still feeling out the plot. Unfortunately my muse has abandoned me on this fic at the moment.


Name: Satoyuki (Signed) · Date: 20/06/07 - 02:12 pm · For: Chapter 5: Iím safe here in my room
I love the story, but I noticed some errors. I'd be happy to beta read for you, if you want. Just drop me a line.
______________________________________________

-- DeityOfDeath : Sure~! I noticed them myself but I haven't had a chance to fix them. Shall I email the files to you or would you rather just copy and paste off the site? Kat


Name: angelgirl555 (Signed) · Date: 20/06/07 - 01:06 pm · For: Chapter 5: Iím safe here in my room
The story is kinda cute but I mean Sasuke is so clueless. And OMG I can't believe he pushed Naruto away. and is Itachi in love with Naruto?


Name: angelgirl555 (Signed) · Date: 20/06/07 - 01:06 pm · For: Chapter 5: Iím safe here in my room
The story is kinda cute but I mean Sasuke is so clueless. And OMG I can't believe he pushed Naruto away. and is Itachi in love with Naruto?


Name: RamenFox (Signed) · Date: 19/06/07 - 11:12 pm · For: Chapter 5: Iím safe here in my room
I just all the chapters and THEY ROCK!! I fell in love with this story right after the first chapter. YAY ITA/NARU!!! xD This is also intersting. Naruto is now a woman. LOL


You must login (register) to review.